Proč lajkuju IVČRN

2. prosince 2015 v 18:11 | Destinaetus |  Úvahy aneb Vyschlá studna
Tak se nám svět nebo přinejmenším Evropa tak trochu začíná otřásat v základech a společenské klima se začíná celkem dost vyostřovat. Všechno se polarizuje do maximálních extrémů, lidé vidí jen černou nebo bílou, levou nebo pravou, nic jiného. Tak si tedy myslím, že by nebylo od věci vysvětlit, proč jsem vlastně u facebookové stránky "Islám v ČR nechceme" fláknul na lajkovací čudlik.


~ ~ ~

Nebudu se tu detailně zaobírat otázkou islámu jako takového, protože o tom tenhle článek nemá být. Pouze ve zkratce seznam pár nejdůležitějších důvodů (aby mě nějaký nějaký mudrlant nezačal ze zvyku osočovat, že trpím bezdůvodnou nenávistí a mindráky) proč nejsem jeho fandou, aby to nevypadalo, že to dělám z trucu nebo snad žeru každý slovo od IVČRN. Tak tedy:

1) Jelikož jsem člověk, který koketuje s myšlenkou vegetariánství/veganství, tak jsem proti halal porážkám. Neříkám, že obyčejná jatka jsou něco lepšího - nejsou, nicméně halal porážky jsou pro mě ještě o stupeň horší, protože se jedná o náboženskou záležitost. Zabíjet zvířata za plného vědomí a prodlužovat jejich utrpení na potřebně dlouhou dobu, aby "vyslechla modlitbu", to je prostě iracionální zvrácenost co v civilizované společnosti nemá co dělat. Zabiju zvíře, protože mám hlad? Dobře, sice mám své výhrady (v tomto článku nejsou podstatné), ale chápu. Zabiju zvíře rituálním způsobem, protože to tak nařídil jakýsi bůh? Bohužel, toto je obyčejný náboženský fanatismus.

2) Spolu s prvním bodem souvisí i druhý a to, že dle islámu jsou psi, prasata a potažmo i oslové nečistá zvířata. Každé náboženství, co tvrdí, že nějaké živočišné druhy jsou méněcenné, je dle mě samo o sobě méněcenné.

3) Nesouhlasím se zahalováním žen na veřejnosti. Sice tu jsou krásné vzletné fráze, že to symbolizuje cudnost a pokoru bohu (a nevím co ještě), ale jakmile začne náboženství diktovat i takovou každodenní věc jako je oblékání, tak to je obyčejný fanatismus. (I jeptišky, co chodí v hábitu na veřejnosti, mi nejsou po chuti.) Pokud se rozhodnu zahalit, tak to musí mít praktické důvody a nikoli náboženské.
Navíc co si budeme povídat, zahalování žen je především odraz postavení žen v islámských společnostech. Na to je už nespočet publikací a článků, že bych se jen opakoval.

4) Zcela proti srsti mi jsou muslimské pravidelné modlitby. Vnímám to jako učebnicový příklad masového projevu fanatismu, kdy ona pravidelnost a důraznost pouze zdůrazňuje systematické potlačování spontánnosti a individuality věřících.
A stejný názor mám i na nedělní chození do kostela, abyste si nemysleli, že jsem zaměřený jen na islám.

5) Poslední bod se netýká pouze islámu, ale i křesťanství a judaismu, případně i jiného náboženství. Pokud má nějaké náboženství svaté a až téměř nezpochybnitelné texty, které obsahují jakékoli násilné fráze vůči jiným vírám, skupinám nebo přesvědčením a ještě ke všemu aplikované na celé universum, tak takové texty a náboženství budou vždy hrozbou pro radikalizaci věřících. Z toho důvodu nejsem fanda žádného Abrahámovského náboženství.

~ ~ ~

Mohl bych pokračovat, ale ukončím to. Dnes je na pořadu dne IVČRN. Než budu pokračovat, tak bych měl vysvětlit, proč své argumenty nepodpořím odkazy na dané příspěvky a zmiňuji pouze to, co si skutečně pamatuji. Důvod je jednoduchý, IVČRN působí především jako facebooková stránka a Facebook nemá žádný archív, ve kterém by se dalo hledat. A jelikož mnoho věcí, o kterých budu mluvit, jsou i několik měsíců až let staré, tak je v lidských silách nemožné to vše dohledat. Navíc tohle je jen můj zapadlý blog a článek o mém osobním názoru, žádná esej, vědecká studie nebo publicistický článek (to aby nedošlo k mýlce, že snad píšu PR článek či co).

Není to o tom, že bych si snad před spaním pouštěl Okamurova videa (i když není součástí IVČRN) nebo že bych snad měl nad postelí pověšený plakát s Konvičkou. Ten chlap mi je svým projevem spíše nesympatický. Dokonce ani tu Samkovou zrovna moc nemusím. Ale ideový základ IVČRN, jak je popsán na jejich stránkách, ten mi je celkem sympatický.

Tady bych se chtěl nejdříve zmínit o tom, jak mě celkem mrzí, jakým způsobem se celé IVČRN démonizuje. Jak jsem mluvil už na začátku článku, dnes se hraje pouze na extrémy. Buďto jste dobří nebo špatní, nic mezitím neexistuje, žádná paleta šedé, nic - pouze dvě možnosti, protože to vyžaduje nejméně přemýšlení a je to i nejrychlejší řešení. Prostě připlácnete nálepku a nemusíe si hledat žádné dodatečné informace.

Z médií, neziskovek typu Hatefree, politiků a mnoha lidí akorát slyším, že IVČRN jsou náckové, fašouni, rasisti, xenofobové a další nálepky a přitom většina odpůrců si přečetla možná tak jeden, či dva příspěvky na jejich facebooku (a někdo ani to ne) a jinak se zaměřují na externí zdroje. Vím o celé řadě lidí, co si dokonce jejich stránku zablokovali a nyní informace přejímají pouze z médií nebo od svých stejně smýšlejících přátel.

IVČRN sleduju skoro od jeho založení, kdy se to tuším ještě jmenovalo Czech Defense League (varianta na English Defense League) nebo vzniklo jako produkt CDL, a i když jsem spíše jen sporadický pozorovatel, tak přehled mám a pokusím se vysvětlit, proč mi některé "Důvody proč nenávidět IVČRN" přijdou celkem úsměvné.

Jako první se podívám na nálepku "náckové a fašouni". Tahle nálepka mi přijde vtipná, protože co jsem vypozoroval, tak mezi IVČRN a DSSS/neonazi-hnutími je celkem velká zášť. IVČRN se zaměřuje na demokratické řešení problematiky (volby, demonstrace, výzvy vládě), odsuzuje násilí a neonacismus, čímž jsou nácky osočováni z toho, že jsou vyměklí, slabí, jsou to homoklády, pozéři, jen melou pantem a nic nechtějí řešit. Když DSSS nebo podobné hnutí organizuje demonstraci, tak IVČRN vždy na svých stránkách informuje, aby tam jejich příznivci nechodili, a většinou jsou i schopni vysvětlit proč (konkrétně např. organizátoři a jejich seznamy židů, nenávistné projevy nebo výzvy k vraždění minorit, což admini IVČRN několikrát odsoudili).
Navíc pokud se v diskusích a komentářích objeví lidé s rasistickými/neonacistickými názory (co si budeme povídat, dementi se dostanou všude a je jedno o co se jedná), tak sami admini jejich názory vyvrací a hádají se s nimi, protože rasismus do IVČRN dle nich nepatří.

Nadále mi přijde vtipné, jak někteří gayové tvrdí, že IVČRN se staví proti homosexualitě a chce nám ubírat práva. Pamatuju si obrovské množství příspěvků, které buďto informovaly o situaci na blízkém východě, případně se v popisku i přímo stavěly na obranu homosexuality. A opět, pamatuji si mnoho hádek mezi ojedinělými nácky a adminy, kteří vyvracely homofobní žvásty.

Poté tu je takové oblíbené zaklínadlo, které zní: "IVČRN plošně odmítá všechny migranty a nejradši by je utopilo už na moři". IVČRN sice odmítá povinné kvóty, nicméně pro někoho možná bude překvapením, že současně vyzývá, abychom přijali např. syrské křesťany a další skupiny ohrožené islamisty, tedy - skutečné uprchlíky. Pokud mě paměť neklame, tak jsem před pár měsíci zahlédl i příspěvek o výzvě vládě. K tomu si pamatuju propagování minimálně jedné sbírky, která byla na podporu Kurdů.

~ ~ ~


Tolik k nálepkám a nyní vysvětlím, proč si myslím, že je IVČRN do určité míry i potřeba. Důvodem je to, že historie se ráda opakuje. Oblíbenu interpretací je to, že IVČRN je současnou obdobou NSDAP, kdy židé byli nahrazeni muslimy. Já s tímto nesouhlasím, ale to teď není předmět článku. Cokoli, kde hrají roli různé intepretace, se dá propírat do nekonečna a výsledná debata nikam nevede, takže tím nebudu ztrácet čas. Jak jsem nedávno zjistil, tak se i taková Deklarace nezávislosti dá intepretovat jako dokument, co povoluje otroctví a potažmo i rasismus (viz debata mezi Lincolnem a senátorem Douglasem) - jen takový příklad.

Lidé, kteří výše zmíněnou interpretaci prohlašují, evidentně úplně opomínají krizi multikulturalismu a problémy s integrací/asimilací muslimů. V dnešní době už snad není nikdo, kdo nosí růžové brýle a neuvědomuje si to. Za poslední desetiletí se stalo, že celý internet je nasáklý zprávami o konfliktech s muslimy v Evropě z různých zdrojů, ať už se jedná o články obyčejných lidí, či vládní statistiky (např. kriminalita, nárůst určitých trestných činů, problémové oblasti, atd.). Stačí nebýt líný, použít Google a nespoléhat se jen na český rybník nebo přednášky rádoby akademiků. Zkuste projevit trochu úsilí a začněte si hledat informace sami za sebe a nespoléhejte se jen na to, co vám předžvýkají média a "autority"!

Proč to ale zmiňuji - problematika islámu v Evropě je zkrátka problém, jestli malý, velký, fialový nebo snad kostkovaný, to nechám na vašem uvážení, ale bohužel, stále problém. A co se děje, když se problém nechává být a neřeší se? Začne se zvětšovat. A právě tady je ten kámen úrazu.

Oficiální politika našeho státu, EU, OSN a v podstatě všeho v západním světě je taková, že na prvním místě je multikulturalismus a rádoby humanismus a jakákoli kritika se už předem odsuzuje, protože to prý zavání Hitlerem. Zkrátka všechno musí být buď dobré či zlé, třetí varianta není. Jenže utlumení až zakázání kritiky znamená to, že se tento problém nebude řešit a nevznikle žádná debata na toto téma. Žádná debata o tom, co je (skutečnou) příčinou problému nebo snad jak by se dal vyřešit již v počátcích. Ani žádná debata co by mohla racionálně vyvrátit pomýlené předsudky a i naopak racionálně vyvrátit zavedené ideologické stereotypy. Prostě se jednoduše přileje olej do ohně pod kotlíkem s názvem "Emoce" a pak se všichni diví, co se to kolem nás děje. A tohle vše znamená jediné - frustrace obyvatel se začne pomalu a nekontrolovatelně zvětšovat. Jen si vemte například IVČRN. Když jsem o tom slyšel poprvé, tak měli možná ani ne 10 000 členů a dnes jich mají přes 160 000! A tohle číslo se postupně navyšovalo za poslední roky, takže to není výsledek současné migrační vlny, ale jedná se o dlouhodobý vývoj.

A nyní si představte, že by tu žádné IVČRN nebylo. Jediné hnutí či strany, které se problematikou islámu zabývají, jsou DSSS a tomu podobné nazi-variace. Takže co by si těch 160 000 potencionálních voličů/sympatizantů mohlo vybrat? Buďto zavedené strany, co se řídí politickou korektností bílá/černá, nebo pravičácký radikály. Chápete, na co narážím? Jedno je jisté, volební preference DSSS by se zvedly (hodně? málo? těžko říct) a to je cesta do všech pekel. A právě proto je podle mě IVČRN takový skvělý nárazník. Dává frustrovaným lidem a kritikům islámu možnosti volby mezi hnutím, co chce problém řešit demokratickými způsoby, a hnutím, založeným na neonacismu a jehož členové se netají touhou po genocidě. Dle mě to funguje jako takový dobrý filtr.

Dejte stranou své emoce a zkuste se nad tímhle úhlem pohledu zamyslet. Co když ta proklamovaná černá, má nakonec i trochu šedé, kterou zkrátka jen nechceme vidět, protože to není zcela politicky korektní? Nic není černobílé a dokavaď si to budou lidé myslet, tak se, aspoň dle mě, žádné změny k lepšímu nedohrabeme. Odprostěte se od pohledu černá-bílá a zkuste hledat odstíny šedé i tam, kde byste je jinak nehledali, už jen z toho prostého důvodu, abyste nebyli tupé ovce co jen přejímají názory druhých.

~ ~ ~

Předem říkám a upozorňuji, že sekce komentářů na mém blogu nejsou Novinky a ani Facebook, tudíž pokud se tu objeví nějaké komentáře obsahující přemíru agresivních vulgarismů, rasistické pindy, sluníčkovská klišé nebo varieté emocionálních výplachů, tak takové komentáře ihned mažu. Chci, aby se případná diskuse vedla na slušné a čistě racionální úrovni.
 

18 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Karma Karma | Web | 2. prosince 2015 v 19:03 | Reagovat

Nemůžu víc než souhlasit, odkývat ti všechno co píšeš a přidat klidně několik dalších bodů, proč islám nene. Na FB sice nejsem a nebyla jsem ani na téhle stránce, ale naprosto tě chápu. Já pořád říkám - co si jako lidi myslí. Že když se uprchlíci přesunou sem, tak si zůstanou ti fanatici bojovat na svém písečku kde nikdo není? Eeeh, ale no tak. Tohle není řešení, je to blbost. Nemluvě o tom, že kdybychom mi utíkali před nějakou válkou, myslíte si fakt že by nás tam přijali a respektovali naše zvyklosti? :D :D Ha ha. Víc netřeba říct.

2 Karma Karma | Web | 2. prosince 2015 v 19:04 | Reagovat

*my utíkali
Oh božínku. Chybky se stávají, zvlášť když je člověk unaven, hah.

3 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 2. prosince 2015 v 19:28 | Reagovat

Já jsem taky proti islámu, protože jsem byla v mnoha islámských zemí a představa, že by takhle fungovala Evropa... že bychom znovu zapadli do středověku... ano, existuje volnější islám, ovšem ten se pomaličku polehoučku může zvrhnout.

Mimochodem oceňuji to shrnutí do bodů :)

4 María María | Web | 2. prosince 2015 v 21:39 | Reagovat

Dobře napsaný článek a rozumný názor.
Na celé islámské krizi mě nejvíc frustruje práce médií. Například, jak napřed odevšad vyskakovala fotka utopeného dítěte, prezentovaná jako důkaz necitelnosti Evropy, a teprve po čase se napsalo, že dítě má na svědomí jeho otec pašerák lidí. Nebo jak napřed kritizovali maďarskou novinářku, že "kopala do uprchlíka" a až poté dodali, že nastavovala nohu stíhanému zločinci, aby ho mohli chytit policisté. Ale co je pravděpodobně ještě mnohem závažnější: jak se nás na začátku roku valily zprávy o ekonomických migrantech z Afriky, kteří ve velkém přeplouvají Středozemní moře. A dnes? Kromě incidentů v Calais a myslím Makedonii je vysloveně ticho po pěšině. To jako přestali připlouvat, nejsou už pro novináře "IN", nebo se o nich psát nes... nemá?

5 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 3. prosince 2015 v 9:20 | Reagovat

Na pravicovej extremismus nikdy neexistuje dost omluv  a odůvodnění. Obzlášť ne, když vychází z takových kašpáren jako Czech Defense League.

6 necroparanoia necroparanoia | E-mail | Web | 11. prosince 2015 v 11:43 | Reagovat

Absolutně souhlasím, mimochodem, nedávno jsem četla skvělou knihu, Rok Havrana, která geniálně vycházela z toho, co by se mohlo stát, kdyby tu bylo až příliš moc sluníčkových lidiček. Co jsem koukala po netu, tak moc dobrý hodnocení neměla, ale mě se líbila.

7 Tucka Tucka | E-mail | Web | 19. prosince 2015 v 0:03 | Reagovat

Nechápu to jejich "nečistá zvířata"! Četla jsem jeden článek o islámu atd. a asi šestkrát tam zmínili slovo nečistý!

8 Coneja^^ Coneja^^ | Web | 27. prosince 2015 v 10:43 | Reagovat

Já jsem na vážkách. Pokud si někdo svůj islámek provozuje doma, kde si chodí v hábitech, pokleká pět krát denně a má nad postelí okřídlenou krávu - nedělá mi to nejmenší problém. Ovšem takto to mám u všech náboženství. Jakmile to přesáhne hranice "všem to budem cpát", začne mi to lézt na nervy.

9 Ma-li Ma-li | Web | 27. prosince 2015 v 11:47 | Reagovat

Já se přiznám, že nefandím nikomu - Ani DSSS, ani Okamurovu SDP. IVČRN je podle mne zlatá střední cesta. Nicméně pokud budou opět republikáni, budu volit ty. Protože ti se nebudou "zabývat" čistě uprchlíkama, ale komplexně všemi problémy tady u nás v ČR. Nicméně já jsem ateista, sice pokřtěnej, ale nevěřící a podle mne je náboženství pouze jako důvod k válkám. Zvlášť ortodoxní náboženství.

10 Ma-li Ma-li | Web | 27. prosince 2015 v 11:53 | Reagovat

[5]: Rozmáhající se pravicový extremismus je jen odraz spokojenosti obyvatelstva s vládou. Takže první, co by se mělo udělat, aby byla alespoň v ČR nastolena rovnováha, je vyměnit komplet celou vládu. Takže svalovat všechno na lidi v krajně pravicových stranách je povrchní.

11 anitakotleta anitakotleta | 27. prosince 2015 v 12:41 | Reagovat

Chápu Vaše úvahy,a tké je respektuji. Já, jakožto dítě, se nezabívám až tak ISIS, ale třeba Ebola evropou také otřásla, myslím to tak, že ISIS z nás za chvíli udělá otroky... Nemyslím to tak, že budeme muset pracovat, ale dnes v noci se mi zdálo, že jsme ve Francii na rozhovoru se Zemanem a byl atentát... Už mi to ani nedá spát, vím, že tento komentář je zcela nesmyslný, jelikož jsem ani nedočetla článek, ale moc mě tyto "ISIS války" burcují... Nerada bych skončila v blázinci a koukala na TV Nova, jak říkají, že Česko je v bezpečí, nechci žádné války a boje, chci jen normállní život...

12 Illumináti Illumináti | Web | 27. prosince 2015 v 12:51 | Reagovat

such islám
                                                         very hejt
                         so evropa
          much xenofobní nálepky
         8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)  8-)

13 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 27. prosince 2015 v 13:22 | Reagovat

[10]: Já ti nevím, ono před válkou taky lidi volili Hitlera, protože byli nespokojení s vládou...

Takže ano, dá se všechno svalovat na lidi v krajní pravici.

14 Ma-li Ma-li | Web | 27. prosince 2015 v 13:54 | Reagovat

[13]: No, lidi jsou nespokojení s vládou, né s pravicí....Tohle je prostě na dlouhé povídání. Já o tom píši na svém blogu, že je nesmysl, aby se obyvatelstvo rozprchlo na dvě extremistické strany, ale naopak, aby se semknulo. Jenže je těžké, když si tady vítači uprchlíků neuvědomují možné dopady. Vždyť v závěru ti "sluníčkáři" by byli o dost horší - natáhnou sem imigranty, s nima se sem sveze pár ISIS a jsme jasný, protože naše zákony jsou prostě na nic. A vyhosti si je potom pryč, když je nechce přijmout svoje země, natož jiná. Tady je prostě nutné volit cestu menšího zla, než nečině sedět a koukat. V tomhle ohledu se názory bohužel rozcházejí u spousta obyvatel. Jo a to nemluvě o zákoně, který dovoluje jít k volbám menšině....potom jsme úplně v pr*eli.

15 Beatrix Beatrix | E-mail | Web | 27. prosince 2015 v 13:55 | Reagovat

Konečně někdo s rozumem! Nejdřív jsem si myslela, že to bude další z mnoha nenávistných článků, ale mile mě to překvapilo. To přirovnání k černé a bílé je vážně povedené, pokud to někdo nepochopí takhle, tak už to nepochopí nikdy. :) (y)

16 Čerf Čerf | E-mail | Web | 27. prosince 2015 v 14:35 | Reagovat

Názor na takové obsáhlé a komplikované téma se mi rozhodně nevejde do komentáře. Tedy aspoň řeknu, že mám rád - možná díky svému zaujetí fotografií - různé odstíny šedi a černobílé vidění světa mi nebylo nikdy vlastní, takže se mi líbí, že tenhle text, i když je vyhraněný, černobílý není.

Podle mého mínění je Huntingtonův střet civilizací na civilizačních hranicích zcela reálnou a odůvodněnou vizí. Je proto podle mne nelogické dělat vše pro to, aby se tyto civilizační hranice vytvářely o překot nejen mezi státy, ale v tisících městech, městských čtvrtích, ulicích a domech, k čemuž v části Evropy dochází už dlouhodobě v rámci pochybné řízené multikulturní politiky.

17 Alka-fejetony Alka-fejetony | E-mail | 27. prosince 2015 v 15:11 | Reagovat

[8]:Souhlasím. (Teda ta kráva je z hinduismu, že?)Korán a Tóra a Bible mají stejný základ, stejně různé překlady, natož pak výklady... a každé náboženství pojaté radikálně a fundamentalisticky, je špatné...
Lidstvu chybí tolerance, pochopení a empatie. (Tím jsem se asi zařadila mezi sluníčkáře, že? Ačkoliv nevím, co je tím míněno.)

18 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 27. prosince 2015 v 16:22 | Reagovat

[14]: Jenže to z toho vyplývá. Někomu se ty dva tábory, na který je obyvatelstvo rozděleno, až moc hodí. A docílil toho strachem, že se sem údajně doveze s uprchíkama radikální IS. Prostě ne. Riziko je na těch samých procentech tak i tak. Konkrétně IS (nemluvim o jiných hnutích) je známý tím, že nemá ucelené uskupení. Teoreticky si můžu vylézt s pár kámošema na Václavák, zakuklit se, vyvěsit vlajku IS a prohlásit Prahu za území IS. Protože prostě můžu. Může to udělat kdokoliv a jakmile by se tak stalo, tak to bude celej IS respektovat. Takže asi takhle.
Cesta menšího zla tim, že budeme volit magory, co to nemaj v hlavě stovnaný opravdu neni cesta menšího zla.

19 L. L. | Web | 27. prosince 2015 v 17:13 | Reagovat

Dobře, ale když máš tam nahoře vypsaných těch pět bodů, proč nechceš islám, tak judaismus také splňuje úplně všechny z nich také - jsou tam stejné rituální porážky jako v islámu, taky mají "nečistá" zvířata a nějaký dress-code. Znamená to, že bys taky byl pro odebrání statutu státem uznané církve židovské obci, tak jako to Ivčrn chtějí u islámu jako jeden ze zásadních bodů jejich programu?

20 Terez Terez | 27. prosince 2015 v 19:36 | Reagovat

Podívejte se prosím na blog http://terez124578.blog.cz/
(Nový článk základy šatníku)
Děkuji Terez :)

21 Executor Executor | E-mail | Web | 27. prosince 2015 v 20:30 | Reagovat

Jeden článok sa celkom logicky snažil vysvetliť, že "slniečkári" vraj vidia situáciu reálne, pretože ak sa nedostane pomoci frustrovaným utečencom, ich frustrácia a agresia narastajú. Teda u nich prevládne negatívne vášne a stanú sa agresívnymi. To je iba časť pravdy... Ten článok ale neriešil prípady, kedy už niekto mal zlý zámer vopred, len ho ukryl pred zrakmi pomáhajúcich. Láskavosť má tiež svoju moc a možno dokáže aj odradiť od zlého zámeru... no čo ak nie? Potom už bude neskoro. A to je druhá časť, ktorú mali dopovedať. Ako najpodstatnejšiu otázku, ktorú by som kládol ľuďom vidím tieto: Pomohol by si neznámym ľuďom s úplne inou mentalitou, ktorých si v živote nevidel, ak by to mohlo ohroziť teba, členov tvojej rodiny, či tvoju krajinu? Riskoval by si, že by si pomohol nástupu druhej doby temna na území EU? Možno sa to niekomu zdá byť smiešne, ale na čom inom vlastne záleží?
Hľadať informácie na internete - to sa ľahko povie, ale ťažšie sa zhodnocuje, čo z toho je zveličené a prekrútené.
Inak niektoré vtipy u mňa by sa Ti mohli páčiť.

22 missneverfree missneverfree | E-mail | Web | 27. prosince 2015 v 22:09 | Reagovat

Mám z tvého článku smíšené pocity.

Samozřejmě souhlasím, že informace je třeba ověřovat, že by se mělo soudit z více než dvou desetkrát přetlumočených příspěvků, že by se debata měla vést s klidem a slušně, zároveň že je třeba před problematikou islámu, vztahu mezi náboženstvím a politikou, integrací menšin atd. nezavírat oči, problém to vskutku je a naivně si myslet, že se vyřeší sám, protože jsme všichni vlastně hodní a nějak se budeme mít rádi nejde.
Musím však v mnohém nesouhlasit- označovat hnutí IVČRN (nebo dnes Blok proti islámu, pokud se nemýlím) za demokratické mi přijde hloupé, ne snad, že by nebyly ty mnohem horší varianty, které zmiňuješ, ale pokud někdo popírá (už svým názvem) svobodu náboženského vyznání, nemůže být jeho názor brán jako demokratický.
Ty máš na náboženství poměrně striktní názory, nicméně si myslím, že takové věci, jako kdy se kdo modlí, setkává v kostele/mešitě/jiné modlitebně by neměly být nijak omezovány (stejně jako vynucovány), nám ostatním do toho nic není, pokud člověk má tu potřebu, proč mu bránit. Stejně tak zahalování žen, pokud si to samy přejí (samozřejmě je tu problém toho, že některé jsou k tomu tlačeny manžely/rodinou, který by měl být opět řešen, ale ne na úkor všech), by nemělo být problém- samozřejmě když jde člověk na demonstraci, také musí mít odhalený obličej, to by mělo platit pro všechny stejně, z důvodu bezpečnosti. Ale nakazovat jim, že šátek přes vlasy nosit nesmí, mi přijde stejně absurdní jako nakazovat jim, že musí.
V otázce halal masa s tebou souhlasím, nic takového by nemělo mít v našem státě (obecně v civilizovaném světě) místo.
Byla jsem na několika besedách s Petrem Kolářem, bývalým velvyslancem v několika státech včetně USA a RF, a plně souhlasím s jeho názorem, že aby to fungovalo, měli bychom zde mít funkční právní stát (já si to vykládám i tak, že zákony by měly být nadřazeny nad náboženství, tudíž žádná ve jménu náboženství schvalovaná nerovnost mezi muži a ženami, žádné trestné činy promíjené kvůli náboženství,...) a jinak bychom měli maximálně tolerovat svobodu jedince a jeho odlišnosti- tudíž ať si nosí hidžáb nebo křížek na krku nebo běhá v minisukni, ať si čte, co chce, nejí kebab nebo vepřové (halal maso je jiná kapitola, to si opravdu myslím, že patří k tomu, co by mělo být chráněno zákonem, i zvířata mají svá práva)...
Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého.
Ještě bych ráda dodala, že plně souhlasím s tím, že paušálně protistranu označovat za nácky, fašouny, rasisty, xenofoby, ale z druhé strany i sluníčkáře, pravdoláskaře, feťáky, hippíky je špatné, stejně jako házení do jednoho pytle všech muslimů/křesťanů/kohokoliv, kdo patří k nějaké skupině.
Promiň, že se vyjadřuju spíše obecně k problematice než k samotnému hnutí, jeho  stránky jsem pouze několikrát zběžně projela a necítím se povolána ho rozebírat blíž, a děkuju za pro mě překvapivé a nové informace o jejich programu, výhledově si přečtu víc, ne snad, že bych je chtěla podporovat, já jsem sluníčkář a pravdoláskař, jak je asi vidět, ale právě proto PRAVDOláskařství... :)
Vím, že všude píšu "mělo by se vyřešit", ale na víc zde v komentářích a, obávám se, ani v samostatném článku, místo není.

23 petr-kubac petr-kubac | Web | 27. prosince 2015 v 22:41 | Reagovat

Máte naprostou pravdu - problémy, které se neřeší - narůstají a pak druhá věc - koloiální éra už jenou musí skončit a nastat období "každý za své svojí prací" - pokud budeme přijímat mladé muže u islámského světa - tak tohle nenastane nikdy - což je možná část skryté příčiny, proč je tak těžké dodržet shengenskou dohodu a žádné migranty do Evropy nepustit

24 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 27. prosince 2015 v 22:57 | Reagovat

Jo IVČRN znám. Nejsem sice fanouškem. Nebo ano? Člověk na facebooku klikne na ledacos a kdyby si to měl člověk pamatovat. Pravidelně navštěvuju už jen stránku Voliči Miloše Zemana. :D
Nicméně souhlasím. Lidé opravdu hledají extrémy mezi dvěma věcmi a tak vznikají ty spory.
A stejně si myslím, že by se náboženství měla zrušit. Důležitá je přece jenom víra.

25 Van Vendy Van Vendy | Web | 28. prosince 2015 v 1:42 | Reagovat

[18]:Nakonec ta Paříž byla jen novinářská kachna, žejo. Žádné nebezpečí nehrozí.

26 Van Vendy Van Vendy | Web | 28. prosince 2015 v 1:55 | Reagovat

Pokud by byl islám přísně vymezen do soukromého sektoru (doma ať se každý modlí třeba desetkrát a ramadán taky nikomu neuškodí, jen by ho neměli šulit, ne že se přes den budou postit a v noci si dávat do nosu), tak by mi až tolik nevadil. Jenže tady absolutně nehrozí, že bude přísně vymezen do soukromého sektoru. Pokud by tu byl.
Problém je v tom, že islám zde může časem převládnout zcela demokratickým způsobem - stačí, když se tu usadí pár desítek muslimských rodin, které si zakládají na silných rodinných tradicích, což je sice fajn, ale za pár let silné porodnosti silně přibude nových islámských voličů. A tito pak, až se dostanou oficiálně regulérně do politiky, a budou jednou v převaze, demokraticky zde odklepnou islám coby oficiální statut ideologie a náboženství dohromady, se všemi důsledky pro nevěřící psy.
Ehm, tohle je opravdu černé vidění, uznávám, ale může to tak dopadnout.
Přesto - také mi vadí ono černobílé rozdělení dnešní společnosti, jen malé procento lidí je ochotno vidět věci kritičtěji, přesto ne extrémně. Připadá mi, že jsou tady tři skupiny lidí - ti, kteří vidí hrozbu, ti, kteří by všechno rozdali každému, kdo má statut uprchlíka (ale rozdávali by z cizího, z toho krev neteče, žejo) a ti, kterým je to zatím jedno. No a to malé procento lidí, kterým to jedno není, ale nehrotí to.
Článek je celkem dobrý, jen bych chtěla upozornit, když srovnáváte jeptišky a muslimské ženy, a jejich oblečení, tak jeptišky nosí řádový šat, který dobrovolně přijaly, když vstoupily do řádu, počítaly s tím, stejně jako s dalším omezením normálního života. Bylo to z jejich strany dobrovolné.
Ale muslimské ženy tuto dobrovolnost nemají, navíc, musí se tak oblékat všechny, bez ohledu na to, jestli se pro tento styl oblékání rozhodly nebo ne. V tom vidím trochu rozdíl. Jestli jim to připadá dnes už normální a přiměřené, je odraz jejich světa a jejich výchovy, je jasné, že když v tom odmala vyrůstaly, tak jim nepřipadá nijak divné, že si na hlavu musí každý den namotat šátek, ještě k tomu určitým způsobem, v horším případě přes sebe hodit pytel s průzorem pro oči. Co je ještě horší, s náboženstvím to prý nemá nic společného, v Koránu se to prý nevyžaduje. Ale vyžádaly si to společenské zvyklosti, nebo spíš, zavedly se.
Islám v Evropě nemá co dělat, přinejmenším ne jako hlavní proud. Co se týká ičvrn, je to ještě přijatelná strana, s rozumnými důvody.

27 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 28. prosince 2015 v 13:09 | Reagovat

[25]: Ale to přece vůbec, moje myšlenka byla uplně na jinym základě.

28 Dorothytat Dorothytat | E-mail | 18. července 2017 v 22:55 | Reagovat

Absolutely NEW update of SEO/SMM software "XRumer 16.0 + XEvil":
captchas recognition of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another size-types of captcha,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM software: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other software.

Interested? You can find a lot of demo videos about XEvil in YouTube.
See you later ;)

XRumer20170718

29 EssayForMe EssayForMe | E-mail | Web | 25. července 2017 v 17:33 | Reagovat

We Can Write Your Paper For You - EssayErudite.com

Can You <a href=https://essayerudite.com/write-essay-for-me/>Write My Essay for Me</a> ? How many times do students worldwide ask this question without finding an answer?
We'd rather not check the official statistics. At the same time, essays appear to be probably among the most popular academic assignments.
Students from various education establishments need to complete them constantly. If you are among those lucky ones, feel free to contact our customer service department and opt for an <a href="https://essayerudite.com" />essay writing help</a>

30 Flossiekarty Flossiekarty | E-mail | 25. července 2017 v 22:20 | Reagovat

Absolutely NEW update of SEO/SMM software "XRumer 16.0 + XEvil":
captcha breaking of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another categories of captcha,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM software: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other software.

Interested? You can find a lot of introducing videos about XEvil in YouTube.
Good luck!

XRumer20170725

31 DavidMonry DavidMonry | E-mail | 28. července 2017 v 22:35 | Reagovat

VasTutNet точка  ru  удалим негативные отзывы о Вас,разместим положительные,Спецалист по удалению плохой негативной информации в сетиУдаление негативной информации Удалим всю негативную информацию ,разместим положительные отзывы.Привлечение трафика аналог яндекс директа и гугла Агентство репутации Вастутнет VasTutNet точка ру!

32 Carolynrok Carolynrok | E-mail | 4. srpna 2017 v 15:47 | Reagovat

Revolutional update of SEO/SMM software "XRumer 16.0 + XEvil":
captcha breaking of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another categories of captchas,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM software: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other programms.

Interested? There are a lot of introducing videos about XEvil in YouTube.
You read it - then IT WORKS!
See you later ;)

XRumer201708

33 Carolynrok Carolynrok | E-mail | 5. srpna 2017 v 18:09 | Reagovat

Revolutional update of SEO/SMM package "XRumer 16.0 + XEvil":
captcha regignizing of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another types of captcha,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM programms: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other programms.

Interested? You can find a lot of impessive videos about XEvil in YouTube.
You read it - then IT WORKS!
Good luck ;)

XRumer201708

34 Dol33laroa Dol33laroa | E-mail | 13. srpna 2017 v 2:38 | Reagovat

<b>Добро пожаловать на наш сайт</b>
<b>V.I.P. Услуги
OpenVPN
DoubleVPN Service
Proxy/Socks Service</b>
<a href=http://0.00000007.ru/2#Y6uG1mMpHu>
<img>http://0.00000007.ru/3#CcX7ptutKG</img>
</a>
------------------------
Неизменно большое количество socks и proxy серверов онлайн
на сегодняшний день: 33557 IP в 198 странах мира
<b>Высочайшая анонимность - мы гарантируем, что наши эксклюзивные прокси сервера абсолютно анонимны</b>
(тоесть не ведут логов и не видоизменяют<b> http заголовки)</b>

Шифрация траффика до сокс сервера, собственные технологии туннелирования траффика!
Сверхнадёжная защита IP и всех абсолютно соединений без эксплуатации VPN
Возможность защищённого соединения с сокс серверами включена на всех тарифах! Утаить или сменить свой IP можно 2-мя кликами мышки.

<b>Совместимо с Windows 2k/2k3/XP/Vista/Seven/Win8
Совместимо с MacOS, Linux, BSD (100% работоспособность через WINE)
Совместимо с любыми виртуальными машинами</b>

Безусловно САМЫЕ доступные цены на анлимитный доступ при самом высоком качестве
Наше правило - больше приобретаешь - меньше платишь
Возможность выбора наиболее подходящего анонимного прокси сервера - фильтрация по маске
-IP Hostname Language Uptime Country City Region-
Неизрасходованные прокси не сгорают при завершении периода действия аккуанта.
ICQ бот на всех абсолютно тарифных планах!
<b>Высококлассная техподдержка</b>
Автоматическая оплата средствами популярных платёжных систем WebMoney , PerfectMoney и BITCOIN
Полностью Анонимный VPN Сервис
Доступ по защищённому https протоколу
<b>Всё что требуется для получения доступа это зарегистрироваться и произвести оплату!</b>

<a href=http://0.00000007.ru/2#RynN38Sgy1>Vip proxy</a>
__________
купить прокси украина
openvpn server настройка
openvpn сети
программа +для обхода блокировки вк

35 Avito777led Avito777led | E-mail | 16. srpna 2017 v 2:10 | Reagovat

<b>Пополение баланса Авито (Avito) за 50%</b> | <b>Телеграмм @a1garant</b>

<b>Приветствую вас, дорогие друзья!</b>

Всегда рады предоставить Всем вам сервис по пополнению баланса на действующие активные аккаунты Avito (а также, совершенно новые). Если Вам нужны определенные балансы - пишите, будем решать. Потратить можно  на турбо продажи, любые платные услуги Авито (Avito).

<b>Аккаунты не Брут. Живут долго.</b>

Процент пополнения в нашу сторону и стоимость готовых аккаунтов: <b>50% от баланса на аккаунте.</b>
Если нужен залив на ваш аккаунт, в этом случае требуются логин и пароль Вашего акка для доступа к форме оплаты, пополнения баланса.
Для постоянных клиентов гибкая система бонусов и скидок!
Гарантия:

<b>И, конечно же ничто не укрепляет доверие, как - Постоплата!!!</b> Вперед денег не просим... <b>А также, гасим Штрафы ГИБДД за 65% ...</b>

Оплата:
ЯндексДеньги, Webmoney (профессиональные счета)
Рады сотрудничеству!

Залив Авито <b>канал Телеграмм  @t.me/avito50 </b>
________

авито бесплатные объявления квартира
купить вещи пакетом +в авито
авито бесплатные объявления авто +с пробегом
авито пылесос со скидкой москва
авито вакансии

36 DannyGueno DannyGueno | E-mail | Web | 18. srpna 2017 v 22:34 | Reagovat

ВНИМАНИЕ!!! Ядекс и отношение к клиентам смотреть всем!!!
Посмотрел и был в ШОКЕ....
Вот ссылка на Ютуб
https://www.youtube.com/watch?v=IdYDpLcuVnA

37 Georgeretle Georgeretle | E-mail | Web | 24. srpna 2017 v 23:30 | Reagovat

<a href=http://cyril-leytsihovich.ml/>автоматизация рекрутинга млм бизнеса, фильмы про сетевой маркетинг кино</a>

38 MariaEr MariaEr | E-mail | Web | 29. srpna 2017 v 8:08 | Reagovat

Хотели бы разнообразить сексуальную жизнь? Добиться принципиально новых ощущений помогут интим-товары

Один из самых востребованных способов достичь невероятных ощущений – <a href="https://afroditalove.ru/category/vibromassazher-vibrator/">купить вибратор</a>. С его помощью достаточно легко добиться стимуляции чувствительных зон. Только не пользуйтесь им в одиночку, доверьтесь своему любимому. Это значительно укрепит вашу связь и позволит стать более раскованными и открытыми друг с другом.</p>
Также среди секс-игрушек распространены наручники, эрекционные кольца, смазки и стимуляторы. Начните с чего-нибудь одного, не бойтесь пробовать разные варианты, и вы скоро сможете найти то, что придется по вкусу вам обоим.</p>
Стоит отметить: <a href="https://afroditalove.ru/category/prezervativy/">купить презервативы</a>, вагинальные шарики, фаллоиммитаторы, вакуумные помпы, и остальные <a href="https://afroditalove.ru/">секс-игрушки</a> вы можете в интернет-магазине «Афродита» (afroditalove.ru).</p>

39 SlavaQwv SlavaQwv | 5. října 2017 v 19:38 | Reagovat

Hello everyone! Recently I have been battling with a lot of challenges. Friends and doctors keep telling me I should consider taking meds, so I may as well <a href=http://firmgains.com/drugs/ambien-online-overnight-delivery>website</a> and see how it goes. Problem is, I haven't taken it for a while, and don't wanna get back to it, we'll see how it goes.

41 AlysonQlq AlysonQlq | E-mail | Web | 8. října 2017 v 14:57 | Reagovat

Hey everybody! Lately I have been dealing with a lot of Problems. Friends and doctors keep telling me I should consider taking medicine, so I may as well <a href=https://www.snowdonrailway.co.uk/phpunit/does-tramadol-contain-acetaminophen>url</a> and see how it goes. Problem is, I haven't taken it for a while, and don't wanna get back to it, we'll see how it goes.

42 MIAZub MIAZub | E-mail | Web | 21. října 2017 v 22:41 | Reagovat
43 Josephcot Josephcot | E-mail | Web | 26. února 2018 v 0:16 | Reagovat

liquid form of viagra
<a href=http://viagrarow.com>viagra generico online</a>
how long does it take 50 mg of viagra to work
<a href="http://www.viagrarow.com">sildenafil generic</a>
virkninger av viagra

44 Geraldswete Geraldswete | E-mail | Web | 1. března 2018 v 3:03 | Reagovat

f http://viagraivo.com generic viagra
is viagra available over the counter in india
<a href=http://viagraivo.com>real viagra vs generic viagra</a> what is green viagra

45 Ermapaips Ermapaips | E-mail | Web | 13. března 2018 v 1:41 | Reagovat

p http://clalisonlineohi.com buy generic cialis online uk
quien receta cialis
<a href=http://clalisonlineohi.com>generic cialis online</a> cialis 5mg original kaufen

46 bakkafus bakkafus | E-mail | Web | 10. dubna 2018 v 0:47 | Reagovat

viagra pills what are they
<a href=http://viagrabs.com>my company</a>
is 25 too young for viagra
<a href="http://viagrabs.com">canadian pharmacy viagra</a>
streets of rage viagra

47 bakkafus bakkafus | E-mail | Web | 16. května 2018 v 1:32 | Reagovat

can you bring viagra into usa
<a href=http://viagrabs.com>viagra online pharmacy</a>
can you take viagra with prozac
<a href="http://viagrabs.com">have a peek here</a>
himax better than viagra

48 Geraldswete Geraldswete | E-mail | Web | 21. května 2018 v 14:28 | Reagovat

q http://viagraivo.com generic viagra without prescriptions
tomei 1/2 viagra
<a href=http://viagraivo.com>cheap generic viagra</a> viagra uses and side effects

49 bakkafus bakkafus | E-mail | Web | 23. května 2018 v 19:38 | Reagovat

whats stronger than viagra
<a href=http://viagrabs.com>look at this site</a>
avoid heartburn viagra
<a href="http://viagrabs.com">viagra online</a>
is it bad to mix viagra and alcohol

50 bakkafus bakkafus | E-mail | Web | 9. června 2018 v 14:26 | Reagovat

prendre cialis and viagra en meme temps
<a href=http://www.viagrabs.com>viagra sale</a>
the effects of alcohol and viagra
<a href="http://viagrabs.com">click here now</a>
is viagra liver toxic

51 bakkafus bakkafus | E-mail | Web | 10. června 2018 v 1:57 | Reagovat

getting generic viagra in canada
<a href=http://www.viagrabs.com>you can try this out</a>
viagra as doping
<a href="http://viagrabs.com">navigate to this website</a>
the man the myth the viagra sex and the city megavideo

52 bakkafus bakkafus | E-mail | Web | 17. června 2018 v 23:00 | Reagovat

can you take viagra as a teenager
<a href=http://viagrabs.com>canadian pharmacy viagra</a>
when you need viagra
<a href="http://www.viagrabs.com">discount viagra</a>
blue pill viagra herbal

53 bakkafus bakkafus | E-mail | Web | 24. června 2018 v 23:18 | Reagovat

viagra and sperm health
<a href=http://viagrabs.com>Get More Information</a>
best off brand viagra
<a href="http://viagrabs.com">viagra online</a>
thuoc viagra dung nhu the nao

54 bakkafus bakkafus | E-mail | Web | 27. června 2018 v 1:27 | Reagovat

how long does viagra make you stay hard
<a href=http://viagrabs.com>generic viagra</a>
can viagra treat high blood pressure
<a href="http://viagrabs.com">see here</a>
viagra over the counter boots

55 Josephcot Josephcot | E-mail | Web | 1. července 2018 v 20:46 | Reagovat

viagra with speed
<a href=http://www.viagrarow.com>generic viagra 100</a>
viagra andere potenzmittel
<a href="http://viagrarow.com">viagra generico online</a>
i want to buy viagra

56 DavidTib DavidTib | E-mail | Web | 7. července 2018 v 23:42 | Reagovat

Чемпионат мира – это главное международное соревнование сообразно футболу. В этом году ФИФА проходит в России. Выстроенные с нуля арены с нетерпением ждали и ждут любителей футбола и лучших игроков планеты. Июнь и июль стали горячими месяцами для России. На кону – краеугольный футбольный трофей.
Только многие болельщики, в том числе и иностранные гости, приехавшие на чемпионат, предпочитают большую часть времени жить в заведениях, где проходят прямые трансляции всех матчей Мундиаля. Здесь имущество не такая официальная, ну а про наличие большого выбора алкогольных напитков и закусок утверждать не приходится.
Хотим рассказать вам о ТОП 3 заведений в Адлере, в которых комфортно, весело и вкусно пользоваться футболом!
<a href=https://restoranysochi2.blogspot.com/>Рестораны в Сочи</a>
1. Английский паб The Prince of Wales/ «Дворянин Уэльский»
??Адрес: Имеретинская низина, Морской бульвар, д. 1
Лавка с атмосферой типичных пабов Туманного Альбиона. Вся мебель и предметы интерьера привезены из Лондона с Portobello Road. Здесь каждая нечто имеет свою историю. Комната — традиционная островная: сливочный суп чаудер с морепродуктами, бангерс-энд-мэш, фиш-энд-чипс, пастуший пирог. Барная карта включает с десяток сортов разливного эля, портера и стаута, лупить ласковый для такого места громадный запас виски — как купажированного, так и односолодового. Посмотреть матчи дозволительно как внутри паба, беспричинно и для открытой террасе в компании громкоголосых друзей.

2. Ирландский паб O’Sullivan’s/ Осаливанс
??Адрес: Нижнеимеретинская бухта, ул. 65 лет Победы, д.55

Образцовый Ирландский паб находится в шаговой доступности через стадиона. Много ТВ панелей, которые транслируют футбол. Классический набор пива (Гиннес, Килкени, Харп), ради ценителей русской классики – Жигули. Полноценная кухня, крепкие напитки, коктейли – весь есть. Плюс отличная веранда, для которой к чемпионату смонтировали великий экран, а присутствие входе порядок всех трансляций.

3. Пиццерия Papa Johns/ «Духовенство Джонс»
Каждую трансляцию в пиццерии разыгрывают бесплатную пиццу! Угадавшему счёт матча первым – в взятка футбольная пицца. Акция действует в ресторанах сети "Духовенство Джонс" по адресам, указанным ниже. Экраны расположены во всей пиццерии. В ТРЦ «Мандарин» жрать открытая терраса тоже с экранами и детская зона, где малыши могу поиграть, пока родители увлечены футболом.
Сайт: https://restoranysochi2.blogspot.com/
http://www.youtube.com/watch?v=LBB1DvlqcOI
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/LBB1DvlqcOI" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

57 Isaacarelf Isaacarelf | E-mail | 16. července 2018 v 16:05 | Reagovat

Gеt up tо $ 20,000 рer dаy with оur рrogrаm.
We arе a tеаm of exреriеncеd prоgrаmmеrs, wоrkеd mоrе thаn 14 months оn this prоgram аnd now еvеrything is rеаdу and еvеrуthing wоrks pеrfeсtly. The РayPаl sуstem is very vulnerable, insteаd оf nоtifying the developers оf PaуРаl аbоut this vulnеrability, wе took advаntаge оf it. Wе аctivеlу usе оur prоgram for pеrsоnal еnriсhment, to show hugе аmounts of mоnеу оn оur аccounts, wе will nоt. yоu will not believе until you trу and аs it is nоt in our intеrеst to рrovе tо you thаt sоmething is in уours. When wе reаlizеd that this vulnerаbilitу саn be used mаssively without consequences, we decidеd to help thе rеst оf thе рeорle. We deсidеd nоt to inflate thе price of this gоld рrоgram аnd put а vеrу lоw рriсe tаg, only $ 550. In ordеr for this progrаm tо bе avаilablе to a lаrge numbеr of people.
Аll the dеtаils оn our blоg: http://www.schwedenkrimi.de/awstats/awredir.pl?tag=Thriller_definition_Anleser_09_2008&url=https://www.pinterest.com/pin/690387817853172742/

58 CoreyTag CoreyTag | E-mail | 26. července 2018 v 6:16 | Reagovat

Hеllо! I'll tеll уоu my mеthod with all the dеtаils, as I stаrtеd еаrning in thе Intеrnet from $ 3,500 рer dау with thе help оf sociаl nеtwоrks reddit аnd twittеr. In this vidео уou will find mоrе dеtailеd infоrmаtiоn аnd also see how many millions hаvе еаrned those who hаve bеen working for а уeаr using mу methоd. I spеcifiсallу mаdе a vidеo in this саpacity. After buying mу methоd, yоu will understand why: http://stock.romaway.com/bbs/uch/link.php?url=https://vk.cc/8jfmUx

59 Tottilv521 Tottilv521 | E-mail | Web | 31. července 2018 v 16:38 | Reagovat

The basics for winning any sport is the same. It takes skills, practice and a desire to win. You also have to keep an open mind and continue to learn and adapt. Here are some new things for you to try to help you become a better soccer player and an asset to your team.

Try pushing the ball with the inside of your foot if you need to defend it. This will give you more control and make it hard for the defender to steal it from you. Use your entire body to shield the ball from the defender and look for another player you can pass the ball to.

When you first start playing soccer, make sure to start slow. Many people see soccer as a very fast-paced game, but that's only after you've practiced enough. You need to learn proper form and movements to start with. Doing these slowly can help you learn how to do them properly. You can pick up speed as you practice and get more comfortable with them.

Be aware that the ball can come to you at any point in time. That means that you have to be ready to receive it, or you risk having possession of the ball transferred to the other team. If you are constantly on the move, and filled with energy, the other team will have to step up their game to match your enthusiasm.

If there's a lot going on in the field, try passing the ball to your player in an empty space. This allows several seconds before the opposing team crosses the field, so the risk of losing control of the ball is lessened.

Now that you have gained knowledge of new tricks to try, take to the field and practice. Take the time to master these new skills. Share them with teammates and practice your new skills together. Then when soccer season comes, you will be ready to face your toughest opponents and win.
<a href=https://www.giverman.com>토토</a>, <a href=https://www.giverman.com>토토사이트</a>,<a href=https://www.giverman.com>사설토토사이트</a>,<a href=https://www.giverman.com>안전놀이터</a>, <a href=https://www.giverman.com>기버맨</a>, <a href=https://www.giverman.com>giverman</a>

60 tessaqs18 tessaqs18 | E-mail | Web | 2. srpna 2018 v 17:18 | Reagovat

New home page for concoct:
http://shelia.w.telrock.org

61 patdw2 patdw2 | E-mail | Web | 2. srpna 2018 v 18:29 | Reagovat
62 gracefb4 gracefb4 | E-mail | Web | 3. srpna 2018 v 8:04 | Reagovat

Started up to date web throw
youtube downloader for android phone free download view free adult videos watch online movies app for android play store free games download multiplayer games in android
http://sexgames.android.tobuy.in/?diagram.reyna
photos funny photos freedownload download free racing games www free games download tablet applications

63 SergioDiots SergioDiots | E-mail | Web | 6. srpna 2018 v 3:12 | Reagovat

AminoBoosters в 3-7 раз дешевле, чем Laminine LPGN.  В 1 капсуле AminoBoosters 400 мг, а  в Laminine 200. Всё 1 в 1. Сырье, технология  д-ра Эскеланда - только разные названия.  Заработок без обязательных ежемесячных покупок и без вложений Не MLM http://1541.ru viber +380976131437  Скайп evg7773

64 WilliessuevE WilliessuevE | E-mail | Web | 6. srpna 2018 v 15:31 | Reagovat

Hello.

Downloads music club Dj's, mp3 private server.
https://0daymusic.org/

Private FTP Music/Albums/mp3 1990-2018:
Plan A: 20 EUR - 200GB - 30 Days
Plan B: 45 EUR - 600GB - 90 Days
Plan C: 80 EUR - 1500GB - 180 Days

Best Regards,
Robert

65 MorrisBlith MorrisBlith | E-mail | Web | 7. srpna 2018 v 15:27 | Reagovat

Laminine LPGN ?? Аналог ламинина AminoBoosters дешевле в 3-6 раз. В 1 капсуле AminoBoosters 400 мг, а  в Laminine 200.  Сырье, технология  д-ра Эскеланда - только разные названия.  Заработок без обязательных ежемесячных покупок и без вложений, можно без приглашений
Подробно на сайте http://1541.ru  viber +380976131437  Скайп evg7773

Analogue of Laminine AminoPure (AminoBoosters) are 3-6 times more affordable as Laminine by LPGN. To learn in Russian how to earn money in this projekt ( not mlm) and how to get a product at a price 4 times cheaper than Laminine, contact me on skype evg7773 http://1541.ru
English Buy http://1541.ru/rz1.html

Protandim Nrf2 в 1 миллион раз эффективнее любых антиоксидантов.
На базе Протандима Созданы удивительные крема антистарения для кожи. Они стали прорывом в мире антивозрастной косметики.
Смотрите на сайте http://1541.ru/cms/protandim-nrf1-2.php

66 olivegk18 olivegk18 | E-mail | Web | 8. srpna 2018 v 15:38 | Reagovat

My fresh pron blog    
http://gayarab.erolove.in/?describe-kimberly
  loose pussys on girls punishment vs rehabilitation china house applegarth road scams against old people

67 alysonin4 alysonin4 | E-mail | Web | 11. srpna 2018 v 3:46 | Reagovat

Chit my modish devise
http://arab.egypt.adultnet.in/?post-diana
datings harmony indianapolis know burials

68 JamesJat JamesJat | E-mail | 11. srpna 2018 v 4:35 | Reagovat

What do you think about it?
This person is selling the secret of eternal youth: http://cristianlsxcf.jiliblog.com/15706698/how-anti-aging-products-2015-can-save-you-time-stress-and-money

69 KeithRap KeithRap | E-mail | Neděle v 22:24 | Reagovat

Видео о времени!https://youtu.be/XOGDX468aH8

Люди, подскажите первый раз сделала Видео, хочу услышать ваше мнения. Сасибо за ранее.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama