Komentáře

1 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | E-mail | Web | 13. srpna 2015 v 19:12 | Reagovat

Myslíš, že by "filosofičtější" podoba Prague pride změnila názor na homosexuály zrovna u těch lidí, kteří se na většinu věcí dívají optikou titulních stránek?

2 Destinaetus Destinaetus | E-mail | Web | 13. srpna 2015 v 19:17 | Reagovat

[1]: Já osobně si myslím, že přednášky a podobné filosofično masy lidí nikdy nezaujmou. Nicméně tenhle kamarádův nápad byl myšlen tak, aby se odstranil ten "perverzní" prvek, jak to nazývají odpůrci a homofobové, a zaměřilo se to skutečně na budování nějaké image ve společnosti.

3 Karma Karma | Web | 13. srpna 2015 v 19:19 | Reagovat

Naprosto s tebou souhlasím, co víc dodat. Alespoň někteří normální homosexuálové existují. Jak říkám - gayové jsou super, buzny už tak moc ne. V dnešní době už mi Pride sami o sobě přijdou úplně zbytečné, akorát to je zbytečné vytahování něčeho, s čím už je většina lidí okay a jak jsi napsal, zdůrazňování něčeho, co je tak moc snaha udělat normální jako něco, co je spešl. Jak jsi řekl, kontraproduktivní.

4 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 13. srpna 2015 v 19:44 | Reagovat

Média a tyhle masové akce většinou pohled na menšiny úplně změní... třeba z metalistů opilé dlouhovlasé chlapy, kteří tak tak udělali základku, z veganů zase askety, kteří utrhnou hlavy každému masožravci, z feministek zase perverzní ženy, které nesnáší cokoliv, co vynalezl muž...

5 Elwin Elwin | E-mail | Web | 13. srpna 2015 v 20:12 | Reagovat

Souhlas. Tohle je prostě problém, pokud říkáme, že je něco v pořádku a pořádáme kvůli tomu akci a musíme si říkat, že je to v pořádku, tak to pro nás tak evidentně není. A Pride je něco, co mě hrozně mrzí, přesně jak jsi napsal. Je jedno, že je tam bambilion obvyklým způsobem oděných lidí, ale média si vyberou ty extrémy, protože extrémy jsou nejlíp vidět a tak podobně. A samozřejmě si pak společnost udělá názor, že takoví jsou přece všichni.

Když se řekne gay, vybavím si svého spolužáka z gymplu - normální kluk, co dělá úžasný fotky a miluje divadlo - a spolužáka z vysoké - jazykář a milovník dobrého jídla. Jenže společnost si může udělat názor jiný a pak je to těžké, přesvědčit většinu, že nejste exoti a že byste třeba mohli mít děti nebo tak něco...

6 grey.t grey.t | E-mail | Web | 13. srpna 2015 v 20:20 | Reagovat

Nemyslím si, že bychom museli dokazovat, že normální jsme, spíš by bohatě stačilo nedokazovat opak... pro začátek.
Jinak ale souhlasím s tím, co píšeš.
Jen bych upozornil - tak jako upozorňují vždy mě - že pride není jen o pochodu, ale hlavně o doprovodných akcích, o kterých je bohužel málo slyšet. Co je to za akce vlastně nevím, ale vždycky jsem měl dojem, že je to právě ta "filosofičtější" forma pradie?
Mně na pride asi vadí nejvíc to, že si podle něj lidé tvoří obrázek a to, že se ten pochod vydává za boj za toleranci - přitom podporuje přesně ty stereotypy, proti kterým má bojovat.

7 Kapitánka Grumpy Cat Kapitánka Grumpy Cat | Web | 13. srpna 2015 v 21:51 | Reagovat

Já naprosto chápu, co tím myslíš, ale nemůžu s tebou souhlasit. V první řadě, z tvého článku mám pocit, že Prague Pride je akce jen pro homosexuály, ale možná je to tím, že píšeš ze svého pohledu. To byla ale jen taková poznámka. Důvod, proč s tebou nesouhlasím, je ten, že si myslím, že PP je třeba. Říkáš, a lidi v komentářích, že většina lidí je s tím okay. Jasně, možná jsou okay s tím, že existuje neheterosexuální osoby, když o nich ale neví, neslyší a nemluví. Jakmile takoví lidi vyjdou trochu na světlo, hned je špatně. Hele, já taky nejsem typ člověka, který by se chtěl promenádovat ve spodním prádle, duhových punčocháčích a podpatcích v ulicích Prahy a taky mi není příjemná představa promenádujícího se chlapa v nějakém koženém sadomaso oblečku. Jde mi ale o to, že tohle se nekoná každý den. PP je předem ohlášená akce, lidi ví, co mají čekat a já nevidím důvod, proč by si lidi nemohly nějaké ty dva dny zařádit. Že tam někteří jedou si jen zamrdat a zdrogovat se a nějaký doprovodný program je jim u zadku je už problém jednotlivců, ne menšiny.
Víš, ty i hodně lidí co jsou proti Pride říkají, že lidi si podle toho udělají na LGBT komunitu špatný obrázek. Řeknu ti to takhle, jestli si někdo dělá o lidech úsudek jen kvůli jedné akci, tak je to primitiv a ne inteligentní člověk, jehož názor by mě zajímal. Na světe existují akce, kde se křesťani nechávají dobrovolně křižovat, kupříkladu, a dělají si kvůli tomu lidi o křesťanech obrázek jako o sebevražedných magorech? :)
Jen můj názor, nikomu ho nevnucuju, ale zkuste se o tom zamyslet o trochu z druhé stránky věci.

8 Ginger White Ginger White | E-mail | Web | 13. srpna 2015 v 22:22 | Reagovat

Náhoda, že jsem na tento článek narazila. Dnes jsem zrovna psala článek na podobné téma a vidím, že máme i stejný názor. Já sice nejsem homosexuální, takže to bereme asi každý z jiného úhlu pohledu, ale v podstatě to vidíme stejně. :-) Jestli chceš, koukni se na můj web na ten článek - nedělala bych si normálně reklamu, ale zaujalo mě, jak to vidíme podobně.

9 Baruschka Baruschka | E-mail | Web | 13. srpna 2015 v 22:43 | Reagovat

Hmmm, byly doby, kdy lidská sexualita byla naprosto soukromá věc...
Nějak nevím, proč bych jako hetero holka měla dokazovat, že jsem hetero...
Vždyť o dokazování a ukazování to přece není, ne?
Přece je to o člověku...
Ať už si mé děti domů přivedou kohokoliv, bude nás spojovat láska ke stejnému člověku a bude mi celkem fuk, jestli je moje dítě homo nebo hetero...
Mimochodem, když se řekne gay, já vidím báječnýho kámoše. Vlastně víc báječnejch kluků, neboť můj skvělý kamarád měl spoustu skvělých kamarádů.

10 Hanka Hanka | Web | 13. srpna 2015 v 23:51 | Reagovat

Já nesnáším když někdo udává nějaké normy normálnosti do kter se musíme zařadit ale souhlasím s  tím že PP je otřes. jsou to hlavně lidi kteří tak příšerně touží po tom být jiní a zajímaví, že ze sebe dobrovolně dělají šaškya sami sebe shazují namísto toho aby byli zajímavými pro to, jací skutečně jsou a  co umí. Ono za každou cenu z vybočovat z davu tím že se chovám jak idiot se zmalovanou papulou a děsně vykroucenými hadry není žádné hrdinství. I když mi tohle chovní, a touha po tom být děsně zajímavej a oblíbenej přijde jako základní balíček pasivních nebo versatilních gayů. U můj kamarád tímto trpí a mi to značně stěžuje post jeho kamarádky :-|

11 živočích živočích | Web | 14. srpna 2015 v 22:45 | Reagovat

som za to, aby si ľudia sami budovali svoj rešpekt u ostatných a zaslúžili si ho tvrdou prácou, a nie vydupali ako malé rozmaznané decko. myslím že väčšina normálnych ľudí nerieši a nesúdi či je niekto gay alebo nie. ostatne sexualita je fakt osobná vec každého človeka, tak načo to stále metať niekomu do ksichtu?

12 Sarushef Sarushef | Web | 25. srpna 2015 v 12:56 | Reagovat

Absolutní souhlas. Taky nějak nepobírám ten humbuk okolo, ale lidi holt v tomhle nepřemýšlí.

13 surpan surpan | E-mail | Web | 1. září 2015 v 12:01 | Reagovat

Včera jsem četl o tomto tématu jiný článek, který byl proti této akci a většina lidí, kteří jsou homosexuální byla z článku úplně vyvedená z míry, jak si může někdo dovolit vůbec mluvit proti této akci vyjadřující jejich existenci a podobné srajdy.
Ale to, co jsi právě napsal Ty, je přesně to, co si myslím, že je nejlepší. Já jako heterák nemám nic proti homo, pokud mi to není násilně vnucováno. Nejsem ani nadšený, když vidím dva týpky, jak si vylizují mandle. Jsem raději, když si to nechají na doma stejně jako lidí s běžnou orientací. Ale tato akce na mě působí jako ukázká úchyláků, kteří si potřebují něco dokazovat a dosáhnou ledatak většího odporu. Tlačí tím na většinu, i když většina si zvyká.
Já nevím jak často se setkáváš s problémy s lidmi kvůli tvé orientaci. Ale předpokládám, že to nebude pořád a snad se to i zlepšuje. Ale pokud budu chodit po Praze oblečený jak laciná štěťka, jak mohu čekat respekt okolí? Nechtěl bych pak od okolí víc, než mi mohou dát, jen proto, že to já chci?
Těžko to mohu jako heterosexuální člověk vidět z tvé strany, ale právě proto se na to ptám. Nikdy bych neodsuzoval na základě nějakým doměnek či neověřených informací a už vůbec ne kvůli jiné orientaci. Dík za info

14 Bobouš Bobouš | E-mail | Web | 1. září 2015 v 12:26 | Reagovat

Já gaye vždycky brala jako úplně normální lidi, co vypadají stejně jako ostatní kluci, akorát jsou třeba trochu víc pořádní (pořádkumilovnost mi u nich přijde častější než u běžných kluků). Prostě kluci, co mají rády kluky a ne holky. Co je na tom?
Právě proto jsem asi tři roky zpátky, když jsem viděla pár fotek z toho pochodu, nechápala, proč na sobě mají ty kostýmy a podobné...
Jo jasně, když vidím dva kluky v parku na lavičce, jak si užívají přítomnosti toho druhého, tak se zasměju, protože to zkrátka nevidím každý den a pohled na dva šťastný kluky co se pusinkujou mi pořád přijde vtipnej, ale asi je to i zároveň takový malý ovlivnění těma předsudkama mého okolí.

Ale nic proti gustu. Když se milujou, není co řešit. :)

15 Kiwi Zelená Kiwi Zelená | Web | 1. září 2015 v 12:50 | Reagovat

Do nynějška jsem o téhle akci nijak nevěděla, ale díky tobě jsem se na to trošku mrkla. Tvůj názor mi přijde naprosto oprávněný, úplně to chápu. Je to přirozená otázka.. čeho tím vlastně chtějí dosáhnout?

16 Jana Jana | E-mail | Web | 1. září 2015 v 13:11 | Reagovat

Líbí se mi tvůj názor na to, aby měl každý svůj pochod - transky, travesti, bdsm,... Protože to by potom lidé opravdu viděli, že gayové a lesbičky jsou normální. Najdou se i exoti, ale myslím, že by převládala normální většina a ještě by to lidi motivovalo v průvodu jít a ne se stydět ...

17 ahoj ahoj | 1. září 2015 v 13:11 | Reagovat

Zdravíčko,
tak třeba adoptovat dítě, já si myslím, že tohle by nešlo z toho důvodu, že když tam oři pohovoru nebo se v tvém životopise dočtou, že jsi homosexuál, tak ti dítě automaticky nesvěří do péče, protože bys mu do hlavy třeba vtloukl, že být gayem/lesbou není nic špatného. Pro tebe, ostatní lidé, kteřáí nejsou na stejné pohlaví to prostě mají jinak. Musíte se nejspíš smířit s tím, že lidstvo je takové, že když jsi v něčem jiný než oni, a nejsi bílou ovečkou ve stádě, kde jedna řekne bé a ostatní zopakjí bé, tak jsi prostě horší.
Z toho důvodu, homosexuální páry si dítě adoptovat nejspíš nemohou. Prostě ostatní nechtějí, aby si tím dítě "pletlo" hlavu. Ne, neumím to vysvětlit, prostě je to tak, že pokud nejsi pár žena a muž, tak dítě nedostaneš aby tvé názory neprošly i na dítě, které tak jak tak si může rozhodnout za sebe jaké pohlaví ho přitahuje víc.

18 Illumináti Illumináti | Web | 1. září 2015 v 13:27 | Reagovat

wow
         such hate
   much Prauge Pride
                       so homofobie
         8-)  8-)  8-)  8-)

19 Pippa Pippa | 1. září 2015 v 13:32 | Reagovat

Já souhlasím, navíc mi to taky přijde zbytečné. Jako, co se týká prosazování stejných možností pro nás (např. manželství jako takové, adopce, apod.), tak pokud někdo uvidí tento pochod, možná se mu ani nebudu divit, až nám nic z toho nebude chtít povolit...pokud by ten průvod byl prostě normální průvod, že se projdeme Prahou s duhovýma vlaječkama a dobrý, tak ok, ale to jak to momentálně vypadá, to je prostě špatně.
A pak se mi divte, že mě štve, když mě někdo prezentuje (bez mého svolení) takovým způsobem....

20 MaddyHarry MaddyHarry | Web | 1. září 2015 v 14:32 | Reagovat

Před měsícem jsem psal na stejné téma a souhlasím! Je to nechutnost, zvrácenost a vůbec to na naší komunitu nevrhá hezké světlo a vlastně o žádné šíření dobrého poselství tu nejde. Naopak. Ty extrémy jen nás všechny ostatní jen hází zlé světlo a lidé si pak myslí, že takhle jako se chovají ty extrémy se chovají všichni.

21 Háčko Háčko | Web | 1. září 2015 v 14:48 | Reagovat

Taktiež súhlasím. Ešte som, úprimne, nestretla homosexuála, ktorý by s týmto pochodom nejako súhlasil. Všetci sme ľudia, každý máme rovnaké práva, a tak nechápem, prečo sa spoločnosť snaží stále niečo dokazovať. Žiť v mieri, bez takýchto hovadín a predsudkov sa zdá byť takmer nemožné.
Palec hore za článok.

22 Lucille Daryl Lucille Daryl | Web | 1. září 2015 v 14:58 | Reagovat

Nic než velkej souhlas.

23 Milli Milli | 1. září 2015 v 15:18 | Reagovat

Mluvíš mi z duše. Na začátek teda podotýkám, že nejsem ani bojovník za práva gayů a leseb, ani homofob. Prostě... žij a nech žít, ale co se Prague Pride týká, fakt mi to nepřijde jako dobrý způsob vyjádření "rovnoprávnosti" a "normality lidí s odlišnou sexuální orientací. Fakt ne.
Myslím, že tvůj kamarád má pravdu, uvítala bych v tom mnohem více filozofie, debat, filmů...
Prague Pride mi připadá... prostě k ničemu. Nic to nevyřeší, akorát se pár (víc než pár) lidí může zmalovat jak ocasové (s prominutím.)

24 Věčné dítě Věčné dítě | E-mail | Web | 1. září 2015 v 15:18 | Reagovat

pěknej článek a souhlasím s tebou :)

25 Cinereo Cinereo | E-mail | Web | 1. září 2015 v 15:25 | Reagovat

Přesné, sama jsem na tohle téma nedávno psala (dost možná víš, bylo to na HP). PP v dnešní podobě je jen šaškárna a cirkus, jeden potom nemůže brát homosexuály vážně. Jsem ráda, že to někdo vidí stejně a neřve hned na všechny strany něco o homofobech.

26 Christine Christine | Web | 1. září 2015 v 16:17 | Reagovat

"a respektovala nás, tak se o to musíme zasloužit a musíme dokázat, že normální skutečně jsme." Nevidím jediný důvod, proč by homosexuálové měli dokazovat, že jsou normální, neboť homosexualita je zcela běžná věc. To bychom za chvíli mohli začít dokazovat každému, že mít modré vlasy je normální, že je normální nosit brýle apod. To že stále ještě existují lidi, co mají potřebu řešit kdo s kým chodí a zda je to etické apod. to už je jejich problém a pro podobné lidi bych se skutečně nesnažila a nemarnila svůj čas, abych jim dokázala, že je v pořádku, když jsou spolu dvě stejná pohlaví šťastná a milují se. A k PP, je to názor člověka, sejdou se lidi (jistě najdou se exhibicionisti, jako vždy a všude), kteří jsou se svou orientací spokojení a svůj život a radost oslaví, stejně jako ice cream festival, kdy se cpeme zmrzlinou a slavíme, že jí máme sakra rádi... Nic nenormálního~

27 Fibian Fibian | Web | 1. září 2015 v 17:07 | Reagovat

Jak se to vezme... Ten blbej obraz dělají media. Já osobně beru, že každej v komunitě není stejnej, jsou různý typy leseb a gayů a přijde mi takové blbé, aby se člověk měl krotit jenom kvůli tomu, aby ho většinová populace schvalovala, protože nesplňuje jejich představu o tom, jak má vypadat chlap/ženská. Jistěže se tam vždycky najde někdo, kdo "dělá ostudu", ale na druhou stranu když je někdo heterosexuál a udělá něco hroznýho, třeba spáchá trestný čin, tak nikdo nezdůrazňuje, že je heterák a že hází na heteráky blbý světlo...
Pride pochody všude ve světě mají svůj smysl, nejenom proto, že zdaleka ještě není rovnoprávnost, ale taky proto, že mladý lidi, co zrovna prošli vnitřním/vnějším coming outem to potřebujou.

28 Lúmenn Lúmenn | Web | 1. září 2015 v 18:13 | Reagovat

Naprostej souhlas, ačkoli nejsem z LGBT menšiny, vidím to přesně takhle.

29 Scrat Scrat | E-mail | Web | 1. září 2015 v 19:04 | Reagovat

Celkem nesouhlasím. Prague Pride je o LGBT, ne jenom o homosexuálech (mělo by to být správně LGBTQIAP, ale na nás asexuály, pansexuály atd. všichni serou a už jsem si zvykla) a LGBT zahrnuje i transsexuály (ano, vím, že je rozdíl mezi drag queen a trans ženou - trans žena je žena a drag queen je muž co se za ženu jen převléká, ale i tak), takže mi přijde sobecké, když stavíš homosexuály jako nejdůležitější část Pride. Pokud nějaký hetero blb, co to sleduje v televizi nepochopí, že mezi gayi jsou i muži co nejsou drag queen je jeho věc a kdo to chápe si s tím nebude lámat hlavu.  Prague Pride je pro všechny LGBT+ lidi a pokud je dotyčný drag queen proč sakra ne.
A mimochodem, podle mě 'normální' neexistuje, stejně jako 'dobro a zlo'.

30 Chloë Noir Chloë Noir | E-mail | Web | 1. září 2015 v 19:04 | Reagovat

Povedala by som, že myšlienka Pride-u nie je zlá. Skôr len to prevedenie. Niektorí to vážne preháňajú a myslím, že by mohli myslieť aj na následky a teda na obraz, ktorý si potom ľudia kvôli takýmto jedincom vytvoria.

Ale hej, o vás aspoň vedia, keď ja poviem, že som asexuál tak na mňa ľudia kukajú, akoby som bola jednorožec. -_- :D

31 Scrat Scrat | E-mail | Web | 1. září 2015 v 19:08 | Reagovat

[3]: Podle mě je to potřeba, když už ne u gayů tak u jiných sexuálních menšin. O nás asexuálech nikdo neví a všichni na nás kašlou.

32 Magdaléna Magdaléna | Web | 1. září 2015 v 19:14 | Reagovat

Také znám dost těch, co by na Prague Pride nikdy nešli. Nevím, asi bych taky neměla tu potřebu...

33 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 1. září 2015 v 20:02 | Reagovat

Problém nastává, že z právního hlediska nejde jedincům s nežádoucími prvky zakazovat aby se přidávali do takového průvodu, přestože slouží k jiným účelům než tam tito jedinci prezentují, na druhou stranu, veřejné pohoršování už nějak domahatelné je ;), ale tímto se ze mně stává hnusný homofob, který má určitě spousty komplexů, tak bacha na mně :-D

34 Nikky Nikky | E-mail | Web | 1. září 2015 v 20:47 | Reagovat

Super článok, určite by som nechcela, aby ma ako menšinu mediálne (do ČR) ukazovala skupinka ľudí, ktorí tam vlastne nereprezentujú vôbec to, čo vlastne majú a to ide "do sveta", lebo presne ako píšeš, to upúta pozornosť a média milujú takéto kreatúry.
Prajem ti, aby si si našiel partnera a v rámci ČR možností žil spokojný normálny život ako drvivá väčšina ostatných.

35 OberonF OberonF | 1. září 2015 v 22:56 | Reagovat

Taky bych osobně na PP nešel, průvody a gay bary, to není nic pro mě, ale asi jsem rád, že se to koná, protože se tím víc mluví o homosexualitě v ČR. Můj názor.

Mimochodem, díky za tvůj blog, chodím sem často a kontroluju, jestli nepřibyl článek (za poslední dobu se teda frekvence celkem snížila :D).

36 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | 2. září 2015 v 0:42 | Reagovat

Nebuď tak zapšklej...

37 Malkiel Malkiel | E-mail | Web | 2. září 2015 v 11:08 | Reagovat

Svatá slova. Mně tedy osobně připadá, že tyhle průvody nejsou ani tak záležitostí pro homosexuály, či jiné sexuální menšiny, ale spíš pro exhibicionisty. Je to přesně jak píšeš. Pohled na "vykroucený buzny" a počmáraný tranďáky rozhodně nezlepší pohled většinové společnosti na homosexuální menšinu. Spíš naopak.

38 Extasy Extasy | 2. září 2015 v 12:37 | Reagovat

Když se řekne gay, napadne mě spoustu věcí - fajn lidi, protivný lidi, noční život, sex, kvalitní nezávislý filmy, umělci, podivíni…
Jestli má někdo pocit, že by se takhle dal charakterizovat i heterosexuál, tak přesně o to mi šlo. Já totiž všechny lidi vidím úplně stejně. Ovšem jen díky tomu, že se o lidi zajímám. Člověk, který se řídí dojmem z nějakého jednominutového spotu v televizních novinách, nebo fotkami, na nichž vždycky bude to "nejzajímavější a nejbarevnější" jinak by postrádalo smysl je vystavovat, je mi upřímně ukradený. Přečíst si nějaký článek v časáku a pak dělat v hospodě chytrolína, to dokáže každý. Ale chtít do toho opravdu proniknout, mluvit s těmi lidmi, zúčastnit se, to už chce řádnou dávku odvahy. Pro míň odvážný jsou v rámci PP besedy, přednášky atd, pro ty víc průvod.
Jsem ráda, že lidí rok od roku přibývá a že se o tom mluví, i negativní reklama je reklama. Spíš mě mrzí to plýtvání času. Zbytečně se zabýváme lidmi, kteří si pokaždé vyberou tu nejjednodušší cestu. Co s takovými? Co je nám do jejich nudných životů a zkreslených názorů? Všechno, co lidi dělají nad rámec šedé běžnosti, aby podpořili svou věc, bude vždycky kritizováno těmi, kteří nic nedělají.
Naštěstí za těch pět let vidím určité pokroky díky PP. Lidé se aspoň naučili říkat: na co tahle šaškárna, vždyť jsme tolerantní. Na druhou stranu tolerovat neznamená akceptovat, takže se obávám, že dokud se to nezmění, tak bude PP stále potřeba.

39 Holoubek Holoubek | E-mail | Web | 2. září 2015 v 19:30 | Reagovat

Souhlasím, Pride je šílenost. A nechápu, co tím kdo chce komu dokazovat...

40 ArlenePaw ArlenePaw | E-mail | 22. července 2017 v 10:28 | Reagovat

Absolutely NEW update of SEO/SMM software "XRumer 16.0 + XEvil":
captcha breaking of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another subtypes of captcha,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM software: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other software.

Interested? You can find a lot of impessive videos about XEvil in YouTube.
See you later!

XRumer20170721

41 ArlenePaw ArlenePaw | E-mail | 22. července 2017 v 21:00 | Reagovat

Revolutional update of SEO/SMM package "XRumer 16.0 + XEvil 3.0":
captchas solution of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another size-types of captcha,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM software: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other programms.

Interested? There are a lot of introducing videos about XEvil in YouTube.
Good luck!

XRumer20170721

42 ArlenePaw ArlenePaw | E-mail | 23. července 2017 v 2:12 | Reagovat

Revolutional update of SEO/SMM software "XRumer 16.0 + XEvil":
captcha solution of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another subtypes of captcha,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM software: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other software.

Interested? There are a lot of demo videos about XEvil in YouTube.
Good luck!

XRumer20170721

43 EssayForMe EssayForMe | E-mail | Web | 25. července 2017 v 20:59 | Reagovat

We Can Write Your Paper For You - EssayErudite.com

Can You <a href=https://essayerudite.com/write-essay-for-me/>Write My Essay for Me</a> ? How many times do students worldwide ask this question without finding an answer?
We'd rather not check the official statistics. At the same time, essays appear to be probably among the most popular academic assignments.
Students from various education establishments need to complete them constantly. If you are among those lucky ones, feel free to contact our customer service department and opt for an <a href="https://essayerudite.com" />essay writing help</a>

44 Flossiekarty Flossiekarty | E-mail | 25. července 2017 v 21:31 | Reagovat

Absolutely NEW update of SEO/SMM software "XRumer 16.0 + XEvil 3.0":
captcha solution of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another categories of captcha,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM programms: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other software.

Interested? There are a lot of impessive videos about XEvil in YouTube.
See you later!

XRumer20170725

45 Flossiekarty Flossiekarty | E-mail | 26. července 2017 v 13:48 | Reagovat

Revolutional update of SEO/SMM software "XRumer 16.0 + XEvil 3.0":
captchas recognition of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another subtypes of captchas,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM programms: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other programms.

Interested? You can find a lot of impessive videos about XEvil in YouTube.
See you later!

XRumer20170725

46 DavidMonry DavidMonry | E-mail | 28. července 2017 v 22:35 | Reagovat

VasTutNet точка  ru  удалим негативные отзывы о Вас,разместим положительные,Спецалист по удалению плохой негативной информации в сетиудалим все ваши данные Удалим всю негативную информацию ,разместим положительные отзывы.Привлечение трафика аналог яндекс директа и гугла Агентство репутации Вастутнет VasTutNet точка ру!

47 Carolynrok Carolynrok | E-mail | 4. srpna 2017 v 20:14 | Reagovat

Revolutional update of SEO/SMM software "XRumer 16.0 + XEvil 3.0":
captcha solution of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another categories of captcha,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM software: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other software.

Interested? You can find a lot of impessive videos about XEvil in YouTube.
You read it - then IT WORKS!
See you later!

XRumer201708

48 Carolynrok Carolynrok | E-mail | 5. srpna 2017 v 22:47 | Reagovat

Revolutional update of SEO/SMM software "XRumer 16.0 + XEvil 3.0":
captchas regignizing of Google, Facebook, Bing, Hotmail, SolveMedia, Yandex,
and more than 8400 another subtypes of captcha,
with highest precision (80..100%) and highest speed (100 img per second).
You can connect XEvil 3.0 to all most popular SEO/SMM programms: XRumer, GSA SER, ZennoPoster, Srapebox, Senuke, and more than 100 of other programms.

Interested? You can find a lot of demo videos about XEvil in YouTube.
You read it - then IT WORKS!
Good luck!

XRumer201708

49 Avito777amova Avito777amova | E-mail | Úterý v 18:39 | Reagovat

<b>Пополение баланса Авито (Avito) за 50%</b> | <b>Телеграмм @a1garant</b>

<b>Здравствуйте, дорогие друзья!</b>

Готовы предоставить Всем вам сервис по пополнению баланса на действующие активные аккаунты Avito (а также, абсолютно новые). Если Вам требуются конкретные балансы - пишите, будем решать. Потратить можно  на турбо продажи, любые платные услуги Авито (Avito).

<b>Аккаунты не Брут. Живут долго.</b>

Процент пополнения в нашу сторону и стоимость готовых аккаунтов: <b>50% от баланса на аккаунте.</b>
Если необходим залив на ваш аккаунт, в этом случае требуются логин и пароль Вашего акка для доступа к форме оплаты, пополнения баланса.
Для постоянных заказчиков гибкая система бонусов и скидок!
Гарантия:

<b>И, конечно же ничто не укрепляет доверие, как - Постоплата!!!</b> Вперед денег не просим... <b>А также, гасим Штрафы ГИБДД за 65% ...</b>

Оплата:
ЯндексДеньги, Webmoney (профессиональные счета)
Рады сотрудничеству!

<b>канал Телеграмм  @t.me/avito50 </b>
________

авито пакет +для новорожденных
авито
авито залив
авито фотошторы скидкой
купить +на авито

50 Avia777ea Avia777ea | E-mail | Středa v 13:01 | Reagovat

<b>Авиабилеты по РУ за 60 процентов от цены кассы.</b> по МИРУ - 50%| <b>Телеграмм @AviaRussia</b> только этот, другие не используем.

Надежно. Выгодно. Без слётов. И БЕЗ каких-либо проблем.

Оплата:
ЯндексДеньги, Webmoney (профессиональные счета)
Рады сотрудничеству!
________

дешевые билеты авиа победа
купить билет +на самолет дешево сайт
авиакомпания s7 купить дешевые авиабилеты
дешевые авиабилеты аэрофлот +и купить билеты заказать
купить авиабилеты со скидкой онлайн

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.