Buzeranství očima buzeranta

18. srpna 2011 v 22:03 | Destinaetus |  Úvahy aneb Vyschlá studna
Gay pride v Praze už sice skončila, ale po přečtení článku od Lúmenn Tak jste jiní nebo nejste jiní? jsem se rozhodl, že napíšu i svůj vlastní názor. Nebojte se, do Lúmenn se nebudu nijak navážet (jak mám u reagujících článků ve zvyku), jde pouze o takovou odpověd na otázku v nadpisu v jejím článku.

Takže jsme jiní nebo nejsme jiní? Ano i ne. Ta naše malá teplá menšina se dělí na dvě části, které dokonale popsala jedna slečna na facebooku. Jsou homosexuálové, kteří jimi jsou, protože jsou homo. A jsou homosexuálové, kteří jimi jsou, jen aby měli co vytrubovat do světa. S malou dávkou skromnosti se řadím do první kategorie.


V podstatě to máte stejné jako u jiných skupin lidí. Dalo by se to demonstrovat na metalistech. Máte dva fanoušky stejné kapely, kteří se názorově a hudebně téměř nijak neliší. Ale jeden miluje černou, kožené oblečení, obojky, stahováky, ulítává na tetování a piercingu. Zato ten druhý to nedává nijak najevo, co poslouchá je jeho soukromá věc a navenek působí normálně. Nosí normální oblečení (tzn. i jiná barva než černá), žádná trička s kapelama, vlasy na krátko. A mnohdy vás i překvapí, že poslouchá to, co poslouchá.
S příklady bysme (spisovně je bychom, ale čeština potřebuje nový vítr do plachet) mohli pokračovat, ale předpokládám, že mám inteligentní čtenáře a hlavní myšlenku pochytili.

U nás gayů to je v podstatě tak, že jedni se v podstatě nijak neodlišují a nepotřebují si svou orientaci tisknout na trička. Od heteráků vyžadují jen to samé, co je mezi nima samozřejmé - například ono držení se za ruce a líbání na veřejnosti, jak psala Lúmenn, případně i manželství. Na adopce mám trochu rozpačitý názor, jsem pro i proti - někdy možná rozepíšu. A nějaké pochody hrdosti jim jsou putna. A některé, jako třeba i mne, spíše rozčilují. O žádnou pozornost nestojíme, protože proč? Protože se považujem na normální a možná bychom byli i nejradši, kdyby se sex. orientace přestala řešit. Vždyt i mezi příznivcema té DSSS je mnoho gayů (né-li přímo členů), protože proč? Protože nejsme jiní a každý má svůj názor.
Na druhé straně jsou ti, kteří se asi nudí nebo nevím co, a nemají klid dokud z nich buzeranství nesálá nejmín na 10 metrů. Musí každému dokazovat, že i když tvrdí, že jiní nejsou, tak ve skutečnostni jiní JSOU. Jak popisoval jeden borec z první kategorie na dvojce v Q (myslím), tak tyhleti buzíci jsou něco jako blondýnky (tím myslím ten stereotypní pohled na bloncky). Jsou uchechtané, pitomé, chovají se jak pětileté děcko, logiku postrádají, růžovou milují... Musím souhlasit. Heteráci maj své blondýnky a šampónky, my gayové máme zženštilé buzíky. A tyto dvě strany mince se nesnáší.

Bohužel, kdo řve nejvíc, ten je i nejvíc vidět. Takže se ani nemůžu divit, že pod slovem gay se každému ihned vybaví růžová blbka v mužském provedení.
Ještě ted si pamatuju, jak jsem si kdysi skvěle psal s virtuální kamarádkou. Ale jakmile se dozvěděla, že jsem homo, tak si ze mě ihned utahovala jestli také nosím růžové košilky, jesli mám blond melír ve vlasech, nebo mávám ručkama jak v labutím jezeře. Milá drahá ihned letěla do ignoru. Nemám náladu ani chut pořád někomu něco dokazovat, jsem hold lenoch.

A ono v každém je trochu gaye. Pamatujte, heterák může tvrdit, že je heterák, jak pevně chce. Ale s mírou alkoholu v krvi roste i míra bisexuality. Stačí jen nastavit vhodné podmínky a prostředí.
Sexuálně oveřeno dvěma gayi ze tří. (Z toho ten třetí nebyl tázán :P)

EDIT: Pokračování článku Můj pohled na buzerantské adopce
 

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Anketa

Démoni a pekelníci hledající zmrzačené duše

*Chramst* tvou duši!

Komentáře

1 Sussanah de Silva Sussanah de Silva | Web | 18. srpna 2011 v 22:31 | Reagovat

já bych řekla, žes to vystihnul docela dost přesně!
byla jsem překvapená, když jsem se to o tobě dozvěděla, protože tak prostě nepůsobíš a navíc mám zkušenosti jen s gayblonýnama, tak jsem to měla trochu zkreslený :-x ale musim říct, že ten byl fakt jasnej od prvního pohledu/slova, skoro jsem se zadusila, jak jsem se ho lekla :-D
no a pak samozřejmě o sobě musim hrdě prohlásit, že jsem dost tolerantní na to, abych přežila blondýny všeho druhu, aniž bych kvůli tomu odsuzovala ostatní 8-)
co se toho rodičovství týče, to je dost sporný, kvůli tomu "vlivu obou pohlaví", což je ale na jednu stranu pěkná blbost, protože když se rodiče rozvedou, tak prostě ten jeden nemá obě pohlaví, ani kdyby se posral :-? a to je určitě lepší, než když střídá jak fusky...

jsem se trochu rozkecala 8-O  :-D

2 Cirrat Cirrat | Web | 18. srpna 2011 v 23:20 | Reagovat

Holt! Holt! Hold můžeš leda tak někomu složit, lenochu :-)

Ke smyslu článku bych podotkla: No právě! Já jsem mezi těma "civilníma" metlama - ano, mám ráda černou kůži a vůbec, ale nechávám si ji na zimu, kdy se mi z ní nezapaří prdel. A vůbec, pozice sekretářky šéfa úspěšné obchodní firmy má taky svoje pravidla, mimo jiné i ta týkající se oblíkání... Tak co, holt to neřeším :-)

A je mi jedno, když se někdo na veřejnosti drží za ruce nebo (decentně) líbá, ale jak vidím dvojice, co si jazykem kontrolujou mandle, popřípadě kvílejí zamilované větičky se slyšitelností na dvě sta metrů, mám chuť je skopnout ze schodů. Nejlíp tak zámeckých v Práglu, odshora až dolů.

Ale co už, tu sousedku v ulici, která při sexu má potřebu ječet na celou ulici, tu bych skopla ze střechy taky. Obtěžuje mě to... :-D

3 Tabitha ren Moore Tabitha ren Moore | Web | 19. srpna 2011 v 10:28 | Reagovat

Dost dobře napsaný, vidím to taky tak .Osobně znám ty patřící do té první kategorie.Codili semnou do školy a patří mezi můj okruh "vyvolených", tu druhoupartičku nemusím spíš pro to přehnané chování.Je mi fuk jestli se drží po městě za ruku to je každýho věc, ale příjde mi přehnané ono pištivé chování a stůj co stůj postoj "hele kouknetě na mě" taky takový znám, vidět nejsou , ale slyšet jsou na celý město.To rodičovství je sporné, každý to vidí jinak, někdo jako absolutní mínus, já jako plus s pár, ale.Jenže nějaké to ale má všechno, tak co?

4 Lúmenn Lúmenn | Web | 19. srpna 2011 v 10:54 | Reagovat

Hezká reakce, moc za ni děkuju, doufám, že si ji ještě někdo z diskutujících přečte, protože jsi z pohledu gaye vlastně shrnul můj "hetero" názor:)

5 Destinaetus Destinaetus | E-mail | Web | 19. srpna 2011 v 13:14 | Reagovat

[2]: Holt x Hold ...to jsem prostě já :D

[4]: Myslím, že už nepřečte :D Nejsem nijak sledovaný bloger :D

6 Taychi Taychi | Web | 19. srpna 2011 v 20:54 | Reagovat

Tebe v růžové košili, no lol :D

7 Adelaine Pierce Adelaine Pierce | Web | 20. srpna 2011 v 10:38 | Reagovat

Ty jsi gay jo? :D Uu, to mě překvapilo. Ale nějak to nebudu odsuzovat ani řešit.
No, jinak s článkem musím jen souhlasit, je to pravda, no. Všichni teplouši nemusí být uchechtaný nagelovaný hlavy v upnutejch růžovejch tričkách, co chodí jak kdyby je někdo nabral do prdele. (pardon) Ale je bohužel pravda, že hold si lidi zapamatujou spíš tyhle a i na ty "normální" se pak dívají skrze prsty.
Prostě hezky napsaný. ^^

8 Vysmátá Vysmátá | Web | 20. srpna 2011 v 11:21 | Reagovat

Noste si co chcete, buďte jaký chcete. Co je cizím lidem do vás? Vlastně do nás? Snad jsem jaká jsem, a ostatní to mají prijmout! A navíc jsme všichni jenom lidi, nějaké dělení na gaye a heteráky mi přijde naprosto nelogické. A ať si klidně gayové nosí růžové košile, heteráci je nosí taky. Sakra vždyť jsme všichni stejní-máme srdce, plíce a játra. Tak milujme, kuřme a pijme :-D

9 strigga strigga | 21. srpna 2011 v 13:12 | Reagovat

Dlouho jsem nečetla konstruktivnější a přínosnější článek. Mám mezi bi/homosexuály sama pár přátel, ale přece... TOHLE je názor, se kterým můžu naprosto a plně souhlasit. Dokázal´s to vyjádřit přesně tak, aby to pochopil i absolutní pitomec (a že těch na světě je). Vlastně k tomu ani nemám co dodat... děkuju ti za tenhle článek :)

10 Monica Otmili Monica Otmili | Web | 21. srpna 2011 v 20:23 | Reagovat

Výstižný článek. Máme ve třídě takového exota, co stále rád ukazuje, že je jinej. Jinej mentálně a je schopen se s váma o něco hádat a pak ti řekne, že to a to, protože on je prostě jinej. ale když se ho zeptáte jak, není vám schopen odpovědět. Další případ, kamarád, co se kamarádí spíše s holkami. Je hetero, ale pro někoho stejně teplouš, homouš...

Naprosto chápu pointu tvého článku, škoda, že někteří lidi to bohužel nepochopí.

11 *Nanna *Nanna | E-mail | Web | 24. srpna 2011 v 17:41 | Reagovat

Musím s tebou jedině souhlasit. Když se řekne gay, většina lidí si představí kluka v růžovém tričku s blonďatými, nagelovanými vlasy. Jo, to je názor. A tak naprosto souhlasím s tím rozdělením do dvou kategorií. Lidi by si mohli uvědomit, že každý "jiný" kluk s růžovým tričkem není gay a opačně. :]

12 Chloë Noir Chloë Noir | Web | 30. srpna 2011 v 10:57 | Reagovat

Ten posledný odstavec mi pripomenul dvoch známych, obaja fakt zarytí heteráci a keď boli schlastaní, tak dobreže spolu neskončili na biliardovom stole :D Ale čo povedať...85% anima fanúšičiek sú yaoistky, takže im ten sled udalostí viac než vyhovoval :D
Inak, ja som sa zatiaľ stretla asi s piatimi gaymi a o štyroch som to vôbec netušila a asi by ma to ani nikdy len tak nenapadlo (keby som samozrejme nevedela, že sú to dva páriky :D ). A všetci štyria priaznivci alternatívnych štýlov..fajn chalani. A ten piaty bol známy jednej mojej známej, ktorý bol...ako si ich to nazval...zženštilý buzík...vážne, ten chalan bol taký učebnicový stereotypný príklad , až to bolo desivé a my sme si mysleli, že to len hraje... :D
Inak veľmi zaujímavý článok.

13 Bels Bels | Web | 9. září 2011 v 8:56 | Reagovat

Chacha. říkal jsi, že komentář je povinný a já tedy s obrovským zpožděním reaguju :-D
Že jsi gay vím už opravdu dlouho, ale kdybych to nevěděla, ani bych tě na něj netypla. Líbí se mi, že patříš do první skupiny, máš za to mé sympatie, protože ačkoliv proti gayům vůbec nic nemám, všechno má své meze a kluci s růžovou kabelečkou jsou dost děsiví, ať si maj orientaci jakoukoliv ;-)

14 Akshay Akshay | E-mail | Web | 21. prosince 2011 v 14:57 | Reagovat

máte pěkný blog

15 Wenca Wenca | E-mail | Web | 14. března 2012 v 21:25 | Reagovat

To je alespoň o něčem...

16 im. im. | Web | 15. dubna 2012 v 13:48 | Reagovat

...jo, a stejně jako heteráci mají své blondýnky a šampónky a gayové svoje "blbý blondýnky"... wait, máme my lesbičky taky svoje blbý blondýnky? No... pravděpodobně asi jo.

[13]: To je narážka na Tinky Winkyho? =D

17 Gabriel Decay Gabriel Decay | Web | 11. května 2012 v 12:13 | Reagovat

růžová blbka v mužském provedení, to mě fakt pobavilo..dobře týýý :-D

18 Kriß E. Kriß E. | Web | 11. srpna 2012 v 21:46 | Reagovat

Já to říkám pořád, že mi nevadí, když je někdo gay, ale když se chová hůž než ženská. To mě potom rozčiluje, takoví ti všemožní vystajlovaní nevímjakjenazvat, o jejichž orientaci musí každý vědět a oni jsou na sebe hrdí, že to přiznali. Jak tedy může být homosexualita naprosto normální, když ji oni pořád vyzdvihují a dělají z ní nějakou svou přednost...?

Ale ty jsi to tak nějak už všechno napsal, takže to nebudu jen přepisovat vlastními slovy.

19 Passion Blueberry Passion Blueberry | Web | 25. října 2012 v 22:23 | Reagovat

Konečně jsem si přečetla názor,se kterým mohu souhlasit. Na toto téma jsem neměla pořádný názor a abych si ho vytvořila, pročítala jsem si diskuze, komentáře nebo rozhovory z Prague Pride měla jsem z toho dost..rozporuplné pocity. Nevěděla jsem, co si o tom všem mám pořádně myslet. Stejně jako(ano, napíšu ti to sem i přes to, že na tvém blogu vidím pro ně palec dolů), protože jsem katolička, slýchám neustále jiné názory..Ale rozhodně nejsem pro to ortodoxní postavení církve, něco o tom vím, a zkrátka se mi to nezamlouvá. Konečně jsem si přišla na ten názor, ve kterém jsem našla to, co jsem hledala :)

20 Alfa vlčica Alfa vlčica | Web | 9. ledna 2013 v 15:55 | Reagovat

[19]: myslím si presne to isté! až na to že som nemala dosť informácií a napísala tak trochu blud.

21 Ilma Ilma | E-mail | Web | 20. ledna 2013 v 14:52 | Reagovat

Homosexuál, který jím skutečně je, je člověk jako každý jiný. Je otřesné, jak na jedince, který kráčí ruku v ruce s osobou stejného pohlaví je pohleděno..

22 Fana Fana | Web | 6. září 2013 v 10:57 | Reagovat

Hmmm, tak to jo

23 Yasminn Yasminn | E-mail | Web | 16. října 2014 v 22:46 | Reagovat

Já s Tebou v tomhle článku naprosto souhlasím.

A - snad to nebude znít moc divně, naivně a tak - ale myslím, že přesně tohle by se dalo vztáhnout na ty církve a údajné zrůdnosti, co provádí/prováděla.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama